četvrtak, 18. kolovoza 2016.

PREVARA U POSLJEDNJIM DANIMA
    Danas sam potaknuta da vam pišem o prevari ili zabludi u posljednjim danima.
Svi bi se složili da mi sada živimo u posljednjim danima,i vjerovatno smo upoznati sa Isusovim upozorenjem o prevari u posljednje dane.
Inače,ja nisam teolog i ne znam sastaviti super ispravan članak ali uz Božju pomoć želim podjeliti sa vama misao koju mi je Duh Sveti stavio na srce.
Uvijek sam se pitala kao kršćanka što znači živjeti svetim životom,kako pobjediti grijeh u svom privatnom životu?
Svi mi možemo se skriti pred drugima ,ali od Onoga koji sve vidi,ne možemo!On je Sudac,i On će sve rasvjetliti u onaj dan kada dodje,ništa neće ostati sakriveno.
Živjeti svetim životom znači bojati se Boga,vršiti Njegove zapovijedi.Ako netko ne živi svetim životom.Boga nikad nije ni upoznao.Ne možeš reći da voliš Isusa a tvoj život pun je grijeha.
Rijetko ljudi vole slušati o tome,o grijehu,o svetom životu kršćanina.Ali zato vole slušati o čudesima i kojekakvim velikim otkrivenjima.
U Evanđelju po Mateju 24:1,2,3,4 Isus odgovara svojim učenicima na pitanje:Reci nam kada će to biti i što će biti znak tvoga dolaska i svršetka svijeta?A Isus njima odgovara:Pazite da vas tko ne zavade!Jer mnogi će doći u u moje ime i reći ;Ja sam Krist;
Znaći prvi znak Isusovog drugog dolaska je PREVARA ILI ZABLUDA.
Naravno,mi ćemo reći da znamo ako netko kaže da je Isus,mi mu nebi vjerovali,jer znamo gdje je Isus sada.Ali takvi prevaranti će doći sa vjerovanjem da je Isus Mesija i činit će čuda u Isusovo ime i čak će imati ispravnu doktrinu,ali jednu istinu ,onu najvažniju vam neće reći,a to je da sa grijehom u svom životu neće nitko ući u Nebo.
Matej 7:23 Isus nam kaže da neće poznati one koji čine bezakonje!
Oni mogu prorokovati,činiti čuda,iscjeljivati,ali ipak neće biti spašeni.Zašto?Jer čine bezakonje!
Ja vjerujem da i danas Isus Krist iscjeljuje i oslobađa,ali na prvo mjesto mora doći sloboda u našem životu od grijeha,živjeti svetim životom.Sveti život dolazi iznutra,a ne izvana,vršenjem nekakvih obreda.
Iz osobnog,intimnog života sa Isusom Kristom dolazi naša svetost.
Mnogi ne uzinaju grijeh za ozbiljno!Jednom davno izmolili su molitvu spasenja i misle to je to!Svaki dan im je ispunjen sa ljutnjom,svađom,pohlepom,laganjem,sebičnošću itd...Ali ipak misle da su spašeni i da će ići u nebo.
U nebo možeš ići ako nikad nisi istjerao demona,ako nikad nisi molio za bolesne,pa ako si i sam bolestan,ali ako imaš grijeh u svom životu,u svom srcu,sigurno nećeš ući u nebo,jer Isus tako govori.

Druga poslanica Solunjanima 2.nam govori o onima koji su uživali u nepravednosti,što će s njima biti?
"Nisu prihvatili ljubav prema istini da bi se spasili,i zbog toga će im BOG poslati djelotvornu zabludu da vjeruju laž,da budu osuđeni svi oni koji nisu povjerovali istini,nego su uživali u nepravednosti."
Ako voliš grijeh i uživaš u njemu bit ćeš prevaren,jer sam Bog ćeti poslati zabludu.!Ovo zvuči strašno,ali je istina!
Ovo pišem u duhu poniznosti imajući na umu da i sama moram se boriti da živim svetim životom.
Dani brzo prolaze i puno puta nismo svjesni u kojem vremenu živimo.Mnogi se igraju sa grijehom,ne samo neobraćeni,nego i oni koji misle da su obraćeni.Budimo oprezni,preispitujmo svoj život,očistimo svoja srca,suočimo se sa grijehom koji volimo i vapimo Gospodinu za milost da nam oprosti i da nam da snagu Duha da živimo život bez grijeha,bez mrlje...
Jedan sluga božji je davno napisao:U NAŠOJ TEŽNJI ZA DUHOVNIM ŽIVOTOM NI NA MINUTU NE SMIJEMO ZANEMARITI GRIJEH.GRIJESI NAS OŠTEĆUJU VIŠE OD BILO ČEG DRUGOG.MORAMO PAZITI DA SE NESVJESNO NE VRATIMO U SVOJU PROŠLU GREŠNU SITUACIJU.KAD GRIJEH DOĐE,NEMOGUĆE JE HODATI PO DUHU.UVIJEK MORAMO BITI OPREZNI DA IMAMO STAV KAKO SMO MRTVI TAKO DA NAS GRIJEH NEĆE NADVLADATI,NITI UĆI U NAŠ DUH DA GA ZATRUJE.BEZ SVETOSTI NITKO NE MOŽE VIDJETI GOSPODINA.


Nema komentara:

Objavi komentar