ponedjeljak, 3. listopada 2016.

DRAŽEN RADIGOVIĆ I NJEGOVE DUHOVNE OBNOVE

 Danas želim nešto napisati o katoličkom svećeniku Draženu Radigoviću i njegovim duhovnim obnovama.

Razlog mog pisanja je da sam vidjela na fb da se oni koji se nazivaju vjernicima,pripremaju za duhovnu obnovu sa Draženom.Mnogi vjernici takve susrete podržavaju.To me je potaklo da malo bolje se raspitam o Draženu i onome što vjeruje i što govori.

Potaknula bih mnoge da također istraže o njemu i njegovoj zajednici "Dobri pastir"i da sve usporede sa Svetim Pismom.

Želim naglasiti da ne mrzim ni jednog čovjeka,pa tako ni katolike,jer i sama sam bila rođena katolkinja dok me Gospodin Isus Krist nije spasio i oprostio mi moj grijeh,i do tada sam živjela u duhovom sljepilu.
Na you tube od 6.3. 2016.nalazi se video gdje Dražen govori na seminaru.Iza njega na polici stoji križ i kip od drveta na njemu,zatim nekoliko slika Marije,u raznim oblicima,crne i bijele.(Sjetimo se druge Božje zapovijedi!)

Zatim dalje u uvodnoj molitvi spominje i moli za duhovno čišćenje prostora,što znamo da je kriva nauka,jer to nemamo nigdje u Bibliji.(Bilo bi mu jednostavnije da je očistio fizički prostor od slika i kipova.)

Svaki istinski vjernik može već na početku tog videa zaključiti da puno toga nema biblijsku podlogu.U gornjem videu sami možete prosuditi.
Na web stranici "Dobrog pastira" jasno piše da su udruga vjernika kojima je zajedničko karizmatsko iskustvo.
Moje pitanje je:Dali pravi vjernici se sastaju radi nadnaravnih iskustava ili radi Isusa i Njegove Riječi?
Još jedan primjer lažnog nauka Dražena Radigovića imamo na audio zapisu gdje on govori o Mariji koja je trenutno sa njima na seminaru.Pitam se,koji je to duh?Kristov?
Ovo su samo neki primjeri koji govore o Draženu i njegovim duhovnim obnovama,i vrlo lako možemo prosuditi o njegovim seminarima dali su od Boga,i dali pravi vjernici trebaju to podržavati ili čak sudjelovati u tome?
Da ne spominjem krive nauke koje naučava o govoru u jezicima i nadnaravnim iskustvima.
To su samo neki primjeri i vidim da se ne slažu sa Svetim Pismom.
Nadalje,trebamo li dopustiti da nas poučava čovjek koji je član rimokatoličke crkve i koji se pokorava autoritetu Pape?
Koji štuje likove na slikama i moli se Mariji?
Kad je čovjek rođen od Boga,prvo i osnovno je da on shvati da se treba pokajati za svoj grijeh i maknuti sve kipove iz svog doma.To je kao abeceda u prvom razredu.
Dali pravi vjernici trebaju vjerovati takvim duhovnjacima ili Svetom Pismu?
Poručila bih svima koji sudjeluju na takvim karizmatskim duhovnim obnovama da provjere i istraže nauku i djela tog čovjeka.
Znamo da se sam đavo pretvara u anđela svjetla.

Još jedno pitanje mi se vrti po glavi:Koji je cilj takvih zajedničkih seminara?
Dali istinskim vjernicima trebaju tzv.duhovne obnove?Ili trebaju svakodnevno čitati Bibliju i razgovarati sa svojim Gospodinom koji je platio skupu cijenu za njih?
Ako imamo priliku susresti se sa Draženom R.i razgovarati sa njim,recimo mu ISTINU,da se pokaje i okrene od svojih grijeha ,da odbaci idole,krive nauke i što je najvažnije da izađe iz Babilona.

Nema komentara:

Objavi komentar