četvrtak, 24. travnja 2014.

Isus Krist je Bog

  Zadnjih par godina suočena sam sa izjavama u propovjedanju nekih "kršćana"da IsusKrist nije Bog.Kada sm prvi puta čula tu izjavu u crkvi,moram priznati da sam bila šokirana.
   Prije dosta godina kada sam upoznala Isusa kao Spasitelja,prvo što sam znala da je On moj Bog!

Otvoreno sam se suprostavila toj izjavi poslije propovjedi,gdje je taj čovjek i dalje tvrdio navedeno.

Dali je moguće smatrati se kršćaninom i ne vjerovati u Isusa kao Boga?
Sigurno da nije.

Sveto Pismo je puno citata koji potkrepljuju istinu da je Isus Krist Bog.Gotovo da nema spora o tome naučava li Biblija da je Isus Bog.Jedino kultovi i nevjernici poriču da je Isus Bog.

Sveto Pismo ga objavljuje kao Boga.  Ivan 1:1
Bog Otac ga oslovlja kao Boga.  Hebrejima 1:8

Ima atribute božanstva:SVEPRISUTAN JE.   Matej 18:20
                                  
                                   SVEMOĆAN           Filipljanima 3:21

                                   NEPROMJENJIV     Hebrejima 13:8

                                   OPRAŠTA GRIJEHE  Matej 9:2-7

                                   PRIHVAĆA ŠTOVANJE  Matej 28:17
te ima apsolutan autoritet nad svime.

Krist obuhvaća puninu Boga u ljudskom tijelu Kol.2:9.
On je jedno sa Ocem Ivan 10:30.
Tom prigodom Isusovi kritičari jasno su razumjeli da On tvrdi da je Bog(stih 33).to je slučaj i u mnogim drugim prigodama-Ivan 5:18,8:58,59.

Kada čitamo o Kristovim dijelima vidimo Boga na dijelu.
Kada slušamo Njegove riječi ,slušamo Božje riječi.
Kada nam daje upute,to su Božje zapovjedi.
Nema ničeg što On ne zna,ničeg što ne može učiniti.

Isus Krist je Bog u najpunijem mogućem smislu.      

Nema komentara:

Objavi komentar